Let's go!

16 juni 2017 - Keulen, Duitsland

Vrijdagochtend 09.30 uur, de deurbel gaat. Joe, Olle en onze oudjes komen nog even langs voor onze laatste kop Nederlandse koffie. De afgelopen uren hebben we gemerkt dat een weekendje weg met vrienden toch minder impact heeft op de huishouding dan de trip die we nu in het verschiet hebben. Wassen, wassen, stoffen, opruimen, wassen en nog eens wassen. Het ruimt overigens wel lekker op!

Snel de laatste kleding in de backpack en aansluitend het ceremoniële 'weegmoment'. Geslaagd met vlag en wimpel! Tho draagt een last van 17,5KG op zijn schouders, terwijl Vero zich er van afmaakt met een magere 14.5KG. Ze zal haar verzameling schoenen wel thuis hebben gelaten... Een uurtje later, na een laatste knuffel van Joe en een traantje van (schoon)mam, draaien we de sleutel in het slot. Let's go!

VertrekOp weg naar het vliegveld is het goed om te zien dat menig Duitser die Heimat verlaat voor een bezoek aan Nederland. In no-time brengen Tom en Angèle ons naar luchthaven Köln-Bonn, waar de vlieger aanvankelijk om 14.10 uur zou vertrekken. Jammer maar helaasch... de eerste vertraging al te pakken. Zeer ontspannen drinken we een theetje in de lounge om de acuut ontstane tijd te doden. Overigens ook een prima moment om een zwengel te geven aan het eerste reisverslag.

Je geniet dan al snel van de mensen om je heen. Op 12 uur zit een man met het melkschuim van de cappucino in z'n snor. Op 10 uur probeert een zenuwachtige yup telefonisch zijn start-up te redden. En links zit Vero de ketting van haar zonnebril uit de knoop te halen. Vast niet voor het laatst de komende weken...

Inmiddels is het een half uurtje voor vertrek naar Miami en we besluiten ons richting de gate te begeven. Jolande en Patrick, alvast welkom terug in Venlo! Verder alle vrienden, familie, collega's en de klas van juf Veronique bedankt voor de lieve appjes, kaartjes, cadeautjes en nooduitrusting.

We'll be back soon!

Groetjes,

Vero en Tho

1. Roel:
    16 juni 2017
    Buen viaje amigos!

Een mooi avontuur in het verschiet en keep 'm coming die updates en foto's!
  2. Tom:
    17 juni 2017
    Nu is het avontuur dan echt begonnen hier hebben jullie al lang naar toe geleeft geniet er met volle teugen van en ongetwijfeld zullen we jullie via mooie foto's en prachtige verhalen de komende weken kunnen volgen.
  3. Arjanne:
    17 juni 2017
    Veel plezier samen! Maak er een mooie reis van! Ben nu al benieuwd naar het volgende verhaal!
  4. Jack:
    17 juni 2017
    Vergeet geen uren te schrijven he :)
  5. Jetje:
    19 juni 2017
    Jaaa!! Jullie reis is nu dan echt begonnen! Hoe is het? Benieuwd naar jullie eerste Miami ervaringen! Kus uit het net zo (te) hete Venlo
  6. Rita:
    19 juni 2017
    de eerste blog riekt naar meer (lekker kort en scherp!). ben benieuwd hoe het jullie zal vergaan
    Carpe diem!
  7. Renee:
    20 juni 2017
    Joehoeee!! Noow al leuk!! Bin auk al benieuwd nao ut volgende verhaol!
    Vuul plezeer en dieke kus Renee
  8. Frank:
    20 juni 2017
    Wat een coole reis hebben jullie tweeën in het vooruitzicht! ga er super van genieten daaro & maak veel mooie herinneringen!!
  9. Marie-Louise:
    20 juni 2017
    Heeeel veel plezier en avontuur
    Ik ga jullie volgen via jullie blog
    Goede reis!
  10. Guusje:
    20 juni 2017
    Wauw super!!! Nu al zin in het volgende verhaal!!! Dit keer helaas geen 'meeting' in Abu Dhabi! Hahah. Geniet van jullie reis, het vliegt voorbij! X
  11. Ghislaine:
    20 juni 2017
    Ben heel benieuwd naar jullie volgende blog
  12. Yvette H:
    20 juni 2017
    Veronique en Thomas geniet van jullie reis en van elkaar. Ik spiek af en toe op jullie blog. Wordt vast te gek
  13. G.h.w. Van Eijk:
    11 juli 2017
    Wij zijn 3 weken in Frankrijk met vakantie geweest en afgelopen langweekend met de hele bubs 45 jarig huwelijk schitterend gevierd. Wat jullie gaan meemaken zal een levensgebeurtenis worden. Wij zijn zeer benieuwd naar alle moois en interessants wat jullie gaan beleven, Alle goeds en met veel plezier hebben we de eerste verslagen gelezen.
    All the best Geert en Marij